Calcula la teva petjada de CO2

Aprèn què són les emissions de CO2, saber comptabilitzar-les i planificar la seva reducció del teu campus, la teva escola o unitat. Inscriu-te a la formació abans del 12 d'abril.

Quan?

12/04/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Gabinet d'Innovació i Comunitat

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Emissions de CO2 d'una unitat o servei: mesura i reducció

Sabries ara mateix calcular les emissions del teu campus, la teva escola o unitat? Quina informació et cal? Quines dades són obligatòries i quines opcionals?

Formació amb acreditació SDP per al PAS

• Nivell bàsic: Canvi climàtic: causes i efectes. Inventaris, mitigació i adaptació.
    Píndola breu de 2h amb els conceptes bàsics que cal conèixer per entendre què és el canvi climàtic, què s'està fent arreu per entomar aquest repte, i què pots fer tu al teu lloc de treball. Programat pel dia 18 d'abril de 11 a 13h al Campus Nord i amb versió online (enviarem enllaç a les persones incrites).
  • Nivell d'aprofundiment. Fes l'inventari de carboni de la teva unitat.
    Ampliació de la sessió anterior per aquelles persones interessades en anar més enllà i treballar sobre el cas pràctic de la seva unitat. Formació de 6h presencials (a afegir a les dues anteriors) i 2h de treball autònom recollint dades. Dies 25 abril, 2 i 9 de maig de 11 a 13h al Campus Nord.

Inscriu-t'hi

Cooperació