Ajornada Jornada CampusLAB | Com contribueixo a fer els campus més sostenibles?

Participa i comparteix la teva experiència o vine a conèixer el programa CampusLAB.

26/06/2024 de 10:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala de Graus de l'ETSAB / Campus Diagonal Sud / Av. Diagonal, 649

Assistents

Comunitat UPC

Esdeveniment ajornat.

Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres a gestio.sostenible@upc.edu

La jornada comptarà amb la participació activa d'estudiants, PTGAS i PDI de la UPC, i amb la intervenció de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) i programes LivingLab de l'entorn.

Es presentaran els treballs realitzats aquest curs i es plantejaran nous reptes per a les properes convocatòries. En aquesta jornada hi col·laboren UPC Sostenible, UPC Alumni, l'ICE i l'ETSAB.

L'ICE expedirà, per a les persones apuntades que ho desitgin, un certificat d'assistència.

Informació de la sessió

Dia: --
Hora: --
Lloc: --

Programa

10:00h - Benvinguda: Fina Antonijuan, Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC.

10:15 h - Taula rodona: el campus com a Living Lab.

• Núria Garrido, EDUcational campuses as the drivers for Positive Energy Districts - Departament de Màquines i Motors Tèrmics.
    • Mónica Aguilar, MobilitApp - Department of Networking Engineering.
    • Belen Onecha Pérez, Doctora Arquitecte. Professora a l'ETSAB-UPC. Sòcia Fundadora de les societats odarquitectura i EfficientHeritage.

11:15 h - Píndola CampusLab

• Institut de Ciències de l’Educació (ICE).
    • Servei de Biblioteques.
    • Oficina tècnica CampusLAB.

11:30 h - Presentació de projectes CampusLAB i reptes de futur.

12:30 h - Lliurament de Premis UPC de Sostenibilitat i CampusLAB als millors TFG i TFM.

13:00 h - Cloenda.