Vincula la tesi a la cooperació

Oberta convocatòria per a un contracte predoctoral vinculat al Centre de Cooperació per al Desenvolupament.

20/03/2020 fins a 29/04/2020 (Europe/Madrid / UTC100)

Els projectes en els que s’han d'emmarcar les tesis doctorals han d'estar orientats a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per les Nacions Unides amb l'objectiu de la reducció de la pobresa, les desigualtats en programes que puguin beneficiar directament a poblacions vulnerables de països o regions amb IDH baix o molt baix.

La convocatòria es finança amb els recursos procedents de la Campanya 0’7%, que suma a l’aportació institucional, les aportacions voluntàries de l'estudiantat i personal de la universitat constituint el fons de solidaritat de la UPC.

Sobre el Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC

Unitat de la universitat que participa activament en el foment de la solidaritat i l'equitat entre els pobles i en la promoció d'un millor desenvolupament humà i sostenible al món, a partir d''activitats que li són pròpies: la docència, la recerca i la transferència de coneixement i de tecnologia amb la missió d'impulsar la implicació activa, formació i sensibilització en cooperació per al desenvolupament i de participació i voluntariat social de la UPC.

Lloc Web: https://www.upc.edu/ccd/ca