Ajuts per a activitats de cooperació

Fins al 21 de març estarà oberta la convocatòria. Informa't i presenta la teva proposta.

27/02/2024 fins a 21/03/2024 (Europe/Madrid / UTC100)

32a Convocatòria d'Ajuts del CCD 2024

El Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC convoca la trenta segona edició de la convocatòria d'ajuts del CCD. L'objectiu és impulsar activitats de cooperació internacional, d'acció social d'àmbit local, de recerca per al desenvolupament i de sensibilització i educació per al desenvolupament.

Poden formar part dels equips que impulsen els projectes tots els membres de la comunitat universitària

Modalitat A

fins a 7.000 €
Activitats de cooperació per al desenvolupament.

.

Modalitat B

fins a 15.000 €
   Projectes de recerca
   per al desenvolupament.

Modalitat C

fins a 3.000 €
Activitats d’àmbit local per combatre la pobresa i exclusió social.

Modalitat D

fins a 2.000 €
Activitats de sensibilització i educació per al desenvolupament.

Beneficiaris dels ajuts de mobilitat:

• Personal docent i investigador (PDI).
  • Personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis (PTGAS).
  • Estudiants amb matrícula en vigor en estudis oficials de la UPC (graus, màsters universitaris o programes de doctorat). La matrícula ha de ser vigent durant la realització del projecte.
  • L’estudiantat que finalitzi els seus estudis dins de l'any 2024 podrà ser beneficiari de l’ajut sempre que les activitats proposades es realitzin abans de setembre de 2024.

Ajuts a la cooperació
Consulta les bases de la convocatòria

Aquesta convocatòria es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d'estudiants, PDI i PTGAS a la Campanya del 0,7%.

+ Informació al web del CCD