#TrioLaVida

Participa en les jornades per a la prevenció del suïcidi. Iniciativa conjunta amb el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

13/11/2023 fins a 15/11/2023 (Europe/Madrid / UTC100)

Una veu contra el suïcidi

Emmarcades en el Pla de prevenció del suïcidi a Catalunya 2021-2025 i en la setmana del Dia Internacional dels Supervivents a la mort per suïcidi es duran a terme activitats adreçades a la comunitat universitària.

Dilluns 13 de novembre

Taller formatiu de prevenció del suïcidi: detecció de signes d’alarma i primers auxilis.
Es proporcionaran eines per prevenir el suïcidi i actuar davant d'una conducta suïcida, trencar el tabú que l'envolta, reduir-ne l'estigma social i avançar en la sensibilització social per ajudar a evitar les morts.
Destinataris: PDI i PAS de la UPC.
Horari: Sessió presencial de 10 a 12 h.
Lloc: Aula a aula L LS.2 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).

Accedeix al formulari de l'ICE.

Sessió que inclourà aspectes sobre epidemiologia i definició del fenomen suïcida, identificació de factors de risc, recursos d'atenció tant d'universitaris com de la xarxa pública de Salut, així com treball amb casos pràctics per a reconèixer i poder actuar en detecció i intervenció.
Destinataris: a l’estudiantat.
Horari: de 13:30 h a 15:30 h
Lloc: Sala de Graus, planta 0 de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

Accedeix al formulari de l'Oficina d'Inclusió.

Dimecres dia 15 novembre 2023

Fira d’Entitats de Salut Mental
Horari: d’11 h a 14 h
Ubicació: Plaça de les constel·lacions del Campus Nord.

El Cub: Experiència interactiva.
Instal·lació del cub amb els telèfons amb missatges, amb presència dels professionals del SEM – 061.
Horari: d’11 h a 14 h.
Ubicació: Plaça de les constel·lacions. Campus Nord.

Documental “Bailar la Locura”
Col·loqui posterior amb els directors.
Horari: De 12:15 h a 14 h.
Ubicació: Aula Màster. Campus Nord.

Taller com adaptar-se als canvis i exigències durant la vida universitària.
Horari: De 12.15  a 14.15 h
Ubicació: Campus Terrassa Aula: Creative Lab de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa.

Accedeix al web del Servei d'Esports per formalitzar la inscripció.