Projecte TelecomuniCAT

Busquen persones per aconseguir tauletes, donacions econòmiques i altres necessitats que puguin sorgir.

Objectiu:

Reduir la distància entre els centres sanitaris i els malalts aïllats pel COVID-19 i els seus familiars.

Pal·liar la soledat de les persones que es troben aïllades a un hospital, afectades de COVID-19, que no poden tenir contacte amb ningú, i aquesta soledat afecta molt negativament a les possibilitats de millora.

Voluntariat

Habilitar tauletes en desús amb una interfície de comunicació extremament simple i xarxa wifi en hospitals per parlar i/o fer videoconferència amb familiars.

Vull ajudar

Altres necessitats

Equipament: Pots donar un iPad o una tauleta Android per ajudar a pacients de COVID-19 a mantenir el contacte amb les seves famílies.

Vull donar un equip

Donació: Si no disposes de cap tauleta i vols contribuir al projecte, pots fer una donació a través del portal GoFundMe.

Vull recollir equips

Sobre la iniciativa

La Societat Catalana de Tecnologia, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, impulsa un projecte ciutadà per tal que persones afectades per coronavirus ingressades en un centre sanitari puguin estar acompanyades telemàticament.

La iniciativa compta amb el suport desinteressat d'empreses com FibraCAT, Addit.ion Healthcare, BETA, Volarás Volarás i Bertaportasantacana.com, així com de l'Institut Català de la Salut (ICS), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'IEC.

Lloc web:  https://www.telecomunicat.cat/
Persona responsable: Núria Salán Ballesteros.
Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica.
Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa de la UPC.

Iniciativa financiada pel Centre de Cooperació pel Desemvolupament (CCD) de la UPC.