La UPC ha participat en la III Jornada UNIDISCAT sobre Universitat i Discapacitat

Exemples de bones pràctiques d’integració d'estudiantat amb discapacitat a les III Jornades Unidisca.

La Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, a través del Consell Interuniversitari de Catalunya, i representants de les universitats catalanes i d’entitats de persones amb discapacitat, han exposat, el 23 de maig, alguns exemples de bones pràctiques que les universitats del sistema català, públic i privat, han desenvolupat els darrers anys per tal de garantir la igualtat d’oportunitats dels estudiants amb discapacitat.

La Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), ha exposat el seu programa en materia d’inclusió que emmarcat en el Pla estratègic d'Igualtat d'Oportunitats que promou la igualtat d'oportunitats per a persones amb discapacitat a tota la universitat.