La UPC es classifica a l’UI GreenMetric World University Ranking 2012.

La UPC s’ha classificat a la 81 posició a nivell mundial, la 3a. a nivell estatal i la 1a. a l’àmbit català al UI GreenMetric World University Ranking.

Aquest Rànquing és una iniciativa de la Universitat d’Indonèsia amb la que vol facilitar la comparació i visibilitat, tant a les universitats de països desenvolupats com en vies de desenvolupament, dels seus esforços cap a l’assoliment de Campus sostenibles i cap a una gestió eficaç de l’impacte mediambiental. El rànquing analitza 41 indicadors agrupats en 6 grans àmbits: Aigua; Educació; Energia i Canvi climàtic; Entorn i infraestructures; Residus i Transports.

Es pot obtenir informació complerta sobre al mateix consultant la seva pàgina web o bé l’aplicació institucional Observatori de Rànquings .