Presentació del nou Programa UPC Reutilitza

El Programa UPC Reutilitza és una iniciativa de la UPC per reaprofitar l’equipament informàtic que es renova a la universitat i a altres organitzacions o empreses i cedir-lo a entitats socials i programes solidaris. Combinant l’aprenentatge amb el servei social, estudiants d’informàtica revisen i reparen uns equips que, en comptes de convertir-se en residus electrònics, esdevenen recursos valuosos per a entitats i programes d'interès social que els necessiten.

El programa es troba actiu des de l'any 1995. D'aleshores ençà s'han cedit més de 1.300 equips a 181 entitats del Tercer Sector, centres educatius i altres organismes que treballen amb col·lectius en situació o en risc d'exclusió social i en espais com ara l'economia solidària, el medi ambient, la promoció del voluntariat, etc.

En els darrers mesos s'ha revisat completament el programa per fer-lo més participatiu, transparent i obert al conjunt de la societat.

El proper dimarts, 30 de setembre, a les 12 h., tindrà lloc a la Sala d'Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (Campus Nord de la UPC) l'acte de presentació del nou Programa UPC Reutilitza. En aquest acte s'aprofitarà per presentar, a més, la nova pàgina web d'aquest projecte.

Si hi esteu interessats, cal confirmar l'assistència a través de l'adreça info.reutilitza@upc.edu o bé trucant al telèfon 934015961.

Podeu obtenir més informació d'aquest programa clicant aquest enllaç.