Voluntariat

Contribueix aportant el teu coneixement a projectes d'entitats socials del teu entorn

Fora Barreres!

Busquem voluntaris i voluntàries per col·laborar amb entitats i ajuntaments a millorar l'entorn urbà des de la perspectiva de la inclusió i l'accessibilitat. T'hi animes?  Apunta't a la formació del dia 21!

Programa VolTIC UPC

Dona suport tecnològic en el marc de la metodologia d'Aprenentatge i Servei.

Programes d'Equitat

Implica't en un projecte de transformació social en col·laboració amb una entitat de l'entorn.

Mentories

Sigues un referent universitari per a un infant, adolescent o estudiant universitari en situació de vulnerabilitat.

Ciència ciutadana

Coneix les iniciatives i participa en els processos i activitats de recerca col·laborativa.

Hola, què tal estàs?

Estudio com tu a la UPC, on també treballo gràcies a una beca d'aprenentatge.

Si tens algun dubte o necessites consell a l'hora de triar alguna de les opcions de voluntariat, en parlem i t'orientaré.

Pots contactar amb mi al correu electrònic: