Sou a: Inici / Esdeveniments / DURANT / Huawei et busca!

Huawei et busca!

Si saps programar molt bé tens fins al 15 de novembre per inscriure't i convertir-te en desenvolupador/a acreditat/ada.
15/11/2020
Fundació Universitat-Empresa

Han seleccionat la UPC per a oferir 10 places gratuïtes en el programa HMS - Huawei Student Developer Program. Si estudies o t'has titulat a la UPC pots optar a aquest curs per convertir-te en desenvolupador/a acreditat, que podria significar una porta oberta per incorporar-te a treballar a la companyia.

Termini d'inscripció 15 de novembre
El curs s'inicia amb una fase de formació teòrica de 6 hores en 2 dies (dies 16 i 18 de novembre). Després hi ha una segona fase pràctica perquè els estudiants puguin desenvolupar una app i entrar en un concurs en el qual hauran premis per als guanyadors com un portàtil o un smart watch, entre altres.

Consulta la informació al seu web
Talentoteca.