Sou a: Inici / Esdeveniments / DURANT / Premi Associacions

Premi Associacions

Participes en una associació? Treballeu constantment per crear projectes genials? Ara el teu treball pot tenir fins a1.000€ de premi!
01/07/2019 a 20/09/2019 (Europe/Madrid / UTC200)
Vicerectorat de Docència i Estudiantat

Es convoquen 3 premis adreçats a les associacions d'estudiantat UPC amb l'objectiu de reconèixer i promoure l'associacionisme, la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària.

PREMI 1.000€
Podran optar als ajuts les associacions inscrites al registre d'associacions UPC i les que acreditin una activitat d'almenys 5 anys vinculada a un centre docent i avalada per aquest. És necessari que l'objecte o fi social de l'associació tingui relació amb la UPC o el seu camp d'activitat, estigui composta i dirigida per estudiantat UPC i que l'associació hagi estat activa durant el curs.

Premi a associacions d'estudiantes i estudiants de la UPC
Consulta tota la informació al web (obriu en una finestra nova)