Sou a: Inici / Esdeveniments / DURANT / Adaptació de lents de contacte

Adaptació de lents de contacte

Beneficia't de la campanya gratuïta, amb una revisió de la salut visual, on et facilitaran les teves lents definitives adaptades.
01/09/2020 a 01/08/2021 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Passeig 22 de juliol 660, Terrassa
Centre Universitari de la Visió
Telèfon de contacte

Si estudies a la UPC i actualment no utilitzes lents de contacte, o estàs interessat en canviar el tipus de lents de contacte que fas servir, et pots beneficiar de la campanya que du a terme el Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

El CUV realitzarà l'adaptació de lents de contacte que necessitis, amb una revisió de la salut visual, realitzat per estudiants de darrer curs del Grau en Òptica i Optometria o del Màster d'especialització, sota la supervisió del professorat.

De vegades, són necessàries 2 o 3 visites per finalitzar l'adaptació.

Què has de fer?

Reserva hora o demana més informació al telèfon 93 739 83 49

A canvi de la participació en aquesta campanya, el CUV et facilitarà les lents definitives adaptades, juntament amb una recepta amb les dades de les teves noves lents de contacte.

Consulta la informació al seu web
Centre Universitari de la Visió (CUV)