Premis DonaTIC

Si ets dona estudiant i has desenvolupat una iniciativa destacable en l'àmbit de les TIC, presenta la teva candidatura.

19/06/2020 fins a 18/08/2020 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Departament de Polítiques Digitals i Administracions Públiques

Demostra un compromís actiu revindicant el paper de la dona acadèmica de l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Aquest premi vol reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

El Premi te caràcter honorífic, sense dotació econòmica.
La candidatura premiada rebrà el reconeixement públic del a projecte presentat.

Consulta tota la informació al seu web
Premis DonaTIC

Premi convocat pel Departament de Polítiques Digitals amb la col·laboració de l'Institut Català de les Dones, l'Observatori Dona, Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona i l'associació Tertúlia Digital.