Premi a associacions de l'estudiantat de la UPC

Participes en una associació? Cada premi té una dotació de 1.000 €. Termini 15 d'octubre.

15/10/2023 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Vicerectorat de Docència i Estudiantat

Es convoquen 3 premis adreçats a les associacions d'estudiantat UPC amb l'objectiu de reconèixer i promoure l'associacionisme, la seva implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària.

Cada premi té una dotació de 1.000€.

• Podran optar als ajuts les associacions inscrites al registre d'associacions UPC i les que acreditin una activitat d'almenys 5 anys vinculada a un centre docent i avalada per aquest.
  • És necessari que l'objecte o fi social de l'associació tingui relació amb la UPC o el seu camp d'activitat, estigui composta i dirigida per estudiantat UPC i que l'associació hagi estat activa durant el curs.

Consulta les bases
Convocatòria de premis 2023 a associacions d’estudiantes i estudiants de la UPC (6a edició)

Vols crear una associació a la UPC?

Participa en les diverses associacions culturals, esportives, acadèmiques...i coneix altres estudiants amb les teves mateixes inquietuds. Les associacions estan constituïdes per persones físiques privades que s'uneixen de manera voluntària, lliure i solidària. El seu compromís es posar en comú coneixements, activitats o recursos econòmics amb caràcter temporal o indefinit.