Sou a: Inici / Esdeveniments / DURANT / Beques / Beques salari

Beques salari

Sol·licita una de les deu beques salari de 500 euros mensuals per fer front a despeses relacionades amb els estudis.
24/03/2021 a 02/05/2021

Aquestes beques, que s'han posat en marxa per un valor total de 50.000 euros per curs, proporcionen un ajut econòmic a l'estudiantat que ha iniciat els estudis de grau en centres propis de la UPC. L'estudiant rep 5.000 euros per curs (500 euros/ mes), una assignació que es mantindrà durant els anys de durada teòrica dels estudis de grau a la Universitat.

Destinataris
  • Acredites dificultats econòmiques que podrien implicar l’abandonament dels estudis universitaris o, un cop començats, aboquessin a l’abandonament.
  • No disposes o estàs en disposició d’obtenir un títol de grau artístic superior, grau universitari, màster universitari o doctorat

Consulta la informació al seu web
Per presentar la sol·licitud.

Les beques salari són, juntament amb la convocatòria d’ajuts a la matrícula, dues de les mesures endegades per la UPC en el marc del Pla d’Equitat amb l’objectiu d’oferir suport a l’estudiantat per continuar cursant els estudis.

En la mateixa línia d’oferir suport a l’estudiantat, la Universitat també ha incrementat la dotació del Programa d’ajuts per a circumstàncies sobrevingudes fins a 50.000 euros.

• per a la presentació de sol·licituds