Sou a: Inici / Esdeveniments / DURANT / Adaptació de lents de contacte

Adaptació de lents de contacte

Beneficiat de la campanya gratuïta del Centre Universitari de la Visió de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa.
16/09/2019 a 31/07/2020 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Passeig 22 de juliol 660, Terrassa
Centre Universitari de la Visió
Telèfon de contacte
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

A qui va adreçat?

• Estudiants i treballadors de la UPC.
  • Persones que actualment no utilitzen lents de contacte.
  • Persones que estiguin interessades a canviar el tipus de lents de contacte que utilitzen

Com? Reserva hora o demana més informació al telèfon 93 739 83 49

On? Centre Universitari de la Visió Passeig 22 de juliol 660, Terrassa ( a menys de 10 minuts de RENFE i FGC)

Quan? Durant tot el període lectiu UPC

El Centre Universitari de la Visió de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa realitzarà l'adaptació de lents de contacte que necessitis, amb una revisió de la salut visual, realitzat per estudiants de darrer curs del Grau en Òptica i Optometria o del Màster d'especialització, sota la supervisió del professorat.

De vegades, són necessàries 2 o 3 visites per finalitzar l'adaptació.

A canvi de la participació en aquesta campanya, el CUV et facilitarà les lents definitives adaptades, juntament amb una recepta amb les dades de les teves noves lents de contacte.