Sou a: Inici / Esdeveniments / ABANS / Vols estudiar a la UPC?

Vols estudiar a la UPC?

Informa't de tot el què et cal saber dels graus de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia.
10/02/2020 a 22/05/2020 (Europe/Madrid / UTC100)

Les jornades s'adrecen a estudiants de batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior, i també al professorat de secundària, tutors, orientadors i famílies que volen conèixer els estudis, les seves sortides professionals i visitar-ne instal·lacions i laboratoris.

Futurs estudiants
Consulta el calendari de les jornades i apunta't a la següent!

Tallers científics i tecnològics
Les escoles i facultats de la UPC organitzen, durant tot l'any, tallers adreçats a estudiants d'ESO, batxillerat i cicles formatius perquè puguin experimentar la ciència i la tecnologia i conèixer de primera mà la recerca que es fa a la UPC.

Anem al teu centre

Sessions informatives
Sol·licita una sessió informativa sobre els estudis de la UPC al teu centre.

Conferències de divulgació científicotècnica
Més de 60 conferències de divulgació científica impartides per professorat i personal investigador de la UPC a centres de secundària. Demana una de les conferències de divulgació tecnològica impartides per professorat de la nostra Universitat.